woensdag 8 september 2010

Eindelijk gelukt!!!

Ken je dat..dat je iets zoooo graag wil dat je anderen gewoon helemaal gek maakt ermee?? Nou..dat had ik dus met de Wild Rose Studio stempels. Wild Rose Studio wilde niet aan mij leveren omdat ik "slechts" een webwinkel ben, dit vond ik zo een dikke onzin dat ik ze gewoon ben gaan bestoken met e-mails waar ze uiteraard helemaal gestoord van werden. Nu moet ik er wel even bij zeggen dat het waarschijnlijk had geholpen als ze bij de 2e e-mail gewoon eens de moeite hadden genomen om te reageren...maar goed. Niets leek te helpen, totdat ik gistermiddag een e-mail stuurde waarin ik hen meldde dat ze juridisch gezien niet eerlijk bezig zijn, er bestaat zoiets als de "wet op oneerlijke handelsconcurrentie", dat betekent dat je ieder bedrijf dezelfde kansen moet geven, doe je dit niet kun je een boete krijgen. 


Je kunt het misschien al raden...na het sturen van die e-mail kreeg ik tot mijn grote verrassing gisteravond de bevestiging dat ze mij dan toch wel een kans willen geven. Ik ben nu dus supergelukkig dat ik de prachtige stempels van Wild Rose Studio kan verkopen. 


Ik verkocht ze al een beetje, maar ik moest ze ergens hier in Nederland inkopen en dan weer duurder verkopen..en daar werd ik zelf niet blij van. Doordat ik ze nu gewoon bij Wild Rose kan inkopen gaat de prijs omlaag van 5,95 euro naar 5 euro per stempel!


Dit zijn enkele van de prachtige nieuwe stempels die binnenkort te koop zijn in mijn webwinkel




  

      FERGUS HET SUPERSCHATTIGE DRAAKJE!!








Er zijn nog meer Wild Rose Studio stempels..die zijn allemaal te vinden in de webwinkel, ze staan bij NIEUW BINNENGEKOMEN, ze zijn nu te bestellen en zullen ergens volgende week geleverd kunnen worden.


Het gaan verkopen van de stempels is niet het enige wat me gelukt is. Ik ben supertrots op mezelf...ik heb vorige keer bij een van mijn leveranciers "Dual Tip Brush Markers" gekocht, dit zijn markers die in de lijn liggen van Copic en Letraset alleen NOG goedkoper. Een setje van 12 markers kost 16,95 euro. Er zijn 3 sets verkrijgbaar, namelijk: "Vintage", "Pastel" en "Basic". Deze Markers zijn dan misschien niet zo bekend omdat ze niet van zo een "grote naam"  zijn maar ze zijn heel makkelijk in gebruik en als je het eenmaal onder de knie hebt krijg je er een heel mooi resultaat mee! 


Het magnolia meisje is ingekleurd met de Dual Tip Markers (de drie sets door elkaar gebruikt). Het achtergrondpapier is afkomstig van paper-pad party, net zoals het papier van de bloem en de achtergrond waar het meisje tegenstaat. De bloemen heb ik gemaakt met een Crealies mal (alle afmetingen zitten op 1 mal)


Ik heb op deze kaart niet veel bijzonders gedaan omdat het ondergrondvel al heel erg druk is van zichzelf. 


Ik ben pas sinds een paar dagen bezig met het inkleuren d.m.v. de Dual Tip Markers, voorheen werkte ik altijd met de Derwent kleurpotloden. Het is even wennen, maar als je het een paar keer gedaan hebt lukt het toch al aardig!


Het papier, de Crealies mal en de Dual Tip Markers zijn te koop in mijn webshop! Natuurlijk zou ik heel graag van jullie willen horen wat jullie vinden van het resultaat van het inkleuren (of de kleuren mooi zijn, etc etc)

4 opmerkingen:

marika zei

ojee,daar gaat m'n geld.Helaas moet ik wachten tot eind september,dan krijg ik m'n nieuw scrapbudget,haha
Ik heb nog geen stikten,dus dit lijkt me ook wel wat,maar ik vrees dat die stempels zeker in mijn mandje belanden

groetjes,Marika

Frederique zei

Al hou ik zelf niet van inkleuren, jouw resultaat mag er zijn! Ennuh, de volhouder wint!

Groetjes, Frederique

Marlies zei

Je kaartje ziet er superleuk uit. Dus zo zie je maar weer.... Oefening baart kunst.
Ik heb nog het een en ander in bestelling staan, dus ik heb mezelf voorlopig een koopverbod opgelegd. Maar de stempels en andere spullen, die je hebt besteld, doen mijn vingers wel jeuken, hoor. Maar zoals iedereen moet ook ik keuzes maken. En ach, er moet toch ook nog iets te wensen over blijven.

Groetjes, Marlies

PetraPostma zei

Ik vind de kleuren super! Ik hou wel van deze kleuren en ze passen erg mooi bij de kaart.
Groetjes Petra Postma