zondag 29 augustus 2010

Uitverkoop

Na 4 maanden bezig te zijn met mijn webwinkel vind ik het toch nog steeds lastig om in te schatten wat ik nou wel en niet moet inkopen. Bij 8 van de 10 producten die ik inkoop heb ik goed gegokt en bij die andere 2 niet. Helaas zorgt dit ervoor dat je na een maand of 4 wel met een hoop producten "blijft zitten".


Het is niet zo dat deze producten niet leuk zijn, maar ik denk dat ze eigenlijk gewoon veel te duur zijn. Helaas kan ik de verkoopprijs niet meteen zo laag zetten omdat ik dan eigenlijk "voor niets"  aan het verkopen ben, als ik echter na een paar maanden naar mijn voorraadplek kijk en denk: "hmmm.."..dan weet ik dat het toch echt tijd wordt voor de....UITVERKOOP


Dus daarom is er nu ook uitverkoop in mijn webwinkel, zelf ben ik dol op uitverkoop..grinnik, maar gewoon uitverkoop is nog niet genoeg, nee, ik word ZO GEK van alle spullen dat ik gewoon echt MEGA UITVERKOOP hou in de webwinkel. 


Ik ga de webwinkel NU dichtgooien, en later op de avond, of misschien zelfs pas morgen (maandag dus) gaat deze weer open...er zullen dan weer een hoop artikelen staan bij Bodemprijzen...en geloof me..lagere prijzen dan in deze rubriek zul je NERGENS tegenkomen...


Ik zou dus zeggen: SHOP TILL YOU DROP

1 opmerking:

Roelie zei

Ik ga me zo toch ff verlekkeren aan je uitverkoop, wie weet ....
Groetjes Roelie