zondag 6 februari 2011

Bezoekje Kreavak en Sneek Peeks CHA

In Amerika is afgelopen week de CHA beurs geweest, daar presenteren de grote hobby-merken hun nieuwe collectie voor het voorjaar. Helaas is L.A. niet naast de deur, dus wij hebben ons vandaag "maar" tevreden moeten stellen met de Kreavak in Arnhem

We hebben daar een paar foto's gemaakt om een impressie te geven van de beurs, en om een indruk te geven wat je allemaal kunt maken met de nieuwe collecties van o.a. Forever Friends, en de nieuwe collecties van Marianne Design















Mocht je na het zien van deze voorbeelden vragen hebben over de gebruikte artikelen of "op zoek" zijn naar een van de artikelen, aarzel dan niet om een e-mail te sturen: info@jewellie.com

We hebben vandaag de nieuwe collectie Nestabilities gezien, en in het echt zijn ze veel mooier dan op het plaatje, gelukkig maar!Maar dat Spellbinders met een nieuwe collectie Nestabilities komt is natuurlijk geen echt "nieuws meer"

 **We R Memory Keepers**

Wat dat echter wel is..zijn een aantal van de nieuwe artikelen die We R Memory Keepers op de markt gaat brengen! 
Een van deze nieuwe artikelen zijn de Lucky 8 Punches..veel uitleg zal niet nodig zijn, bekijk gewoon even het filmpje

Ik persoonlijk vind die ponsen dus helemaal te gek, helaas zal het nog tot ongeveer juni duren voordat ze leverbaar zijn vanuit de fabrikant...tot die tijd moeten we dus dus nog maar even vergapen aan het filmpje en de foto's









                                 
Daarnaast komt We R Memory Keepers met een hele nieuwe reeks artikelen omde SewEasy collectie uit te breiden!
Zoals 8 nieuwe opzetstukken voor je SewEasy 


Een opbergkoffer voor je SewEasy artikelen 
  














En..natuurlijk een hoop nieuwe kleuren en soorten SewEasy floss draad



















**TIM HOLTZ SIZZIX VAGABOND MACHINE**

Je zou bijna gaan denken dat We R Memory Keepers de enige is die met nieuwe artikelen komt, zoveel nieuws brengen ze op de markt, gelukkig voor ons knutselverslaafden is dit niet het geval! 

Jullie hebben er waarschijnlijk al over gehoord en misschien ook al plaatjes/filmpjes ervan gezien..de Tim Holtz Sizzix Vagabond Machine
































De machine heeft het uiterlijk van een koffer en is elektrisch! De Amerikaanse versie is momenteel al verkrijgbaar, maar de Europese versie (met juiste netspanning en stekker) laat helaas nog heel even op zich wachten. 
Dit apparaat kan hetzelfde als de huidige Big Shot, je kunt dus met een gerust hart gebruik maken van alle stansen en mallen die er zijn, in alle materialen en alle diktes

In de meeste winkels zal dit mooie apparaat tussen de 200 en 225 euro gaan kosten, bij Jewellie natuurlijk niet..bij ons is dit apparaat verkrijgbaar voor 190 euro!!


                                        




**ROSA DOTJE**

Iets wat vandaag nog te zien was op de Kreavak was een schattige nieuw merk genaamd "Rosa Dotje", alleen die naam al is gewoon hartstikke leuk! De collectie van Rosa Dotje bestaat uit o.a. vellen papier, kleur/knipvellen (deze kun je zelf inkleuren met je copic markers), etc etc





























**DCWV**

Dan nu een merk dat helaas niet op de KreaVak aanwezig was vandaag maar die op de CHA hun nieuwe collectie hebben gepresenteerd. Dit merk is DCWV, een van mijn persoonlijke favorieten. Zij brengen binnenkort nieuwe paper pads zoals Immortal Love, Vintage Collection, Green Tea, Cotton Bloom, etc etc








Wat je met deze prachtige nieuwe papierlijnen allemaal kunt doen...bekijk het filmpje maar eens!





   
  









22 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Kim,

Ohw Ohw wat zijn er weer een boel leuke dingen bij gekomen zeg!! Volgens mij als je daar loopt moet je je echt beheersen. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.
Groetjes Louise

Jolara zei

woowie dat ziet er leuk uit, zou me niet in kunnen houden haha
je zult een leuke dag gehad hebben, ook al is dat vaak ook wel vermoeiend.
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd wanneer het in de webwinkel komt.
GR joyce

Anoniem zei

Woooh, wat een mooi spullen!
Ik zou niet weten waar ik het eerst of het laatst moest kijken. Ik denk dat het steeds zou zijn van.... hebbe, hebbe...
Ik merk aan jou dat je het een geweldige dag hebt gevonden. Nu wij nog even wachten, voordat wij wat kunnen bestellen. Bedankt , dat wij mee mochten genieten , van alles wat jullie hebben gezien. Echt Toppie!!!
Groetjes,
Anita

Unknown zei

Hallo Kim,

Zo dat zal een fantastische dag geweest zijn. Leuk dat je dit ons zo laat meebeleven.
Ik kijk elke keer weer uit naar je nieuwsbrief met alle nieuwe artikelen. Wat houdt jij dit goed up to date en genoeg nieuwe artikelen, die wij bij jou kunnen bestellen.

Groetjes,
Gerda E.

Marijke zei

Er komt weer meer dan genoeg moois uit!! Dat groene blokje van DCWV is schitterend en dat opbergkoffertje voor de sew easy spulletjes lijkt mij ook wel wat!
Gaat vast en zeker weer geld kosten!

creacora zei

o wat een gave ponsen zijn dat zeg wat een heerlijke mooie spullen Kim wat een lekkerland daar zou er zo hebberig van worden ik vind de nieuwe spullen Top en jullie zullen wel genoten hebben met al dat moois

Groetjes Cora

Anoniem zei

Geweldig al dat nieuwe materiaal, ik hoop dat je e.e.a. in je assortiment kunt opnemen, m.n het papier vind ik geweldig.
Bedankt dat we even mochten mee kijken.
Groetjes Monique

Jolanda zei

Wauw Kim wat een super spullen heb je ons weer laten zien, weten we waar we voor kunnen sparen. Hihi.

sylvia zei

Beste Kim,
Ik vind het geweldig dat je ons laat meegenieten van wat er allemaal nieuw gaat komen. Al dat mooie papier en de nieuwe ponsen, ik vind ze allemaal erg mooi.
Nu nog even afwachten tot ze op de markt komen.Ik kijk al uit naar je volgende nieuwsbrief!
Groetjes Sylvia

Lotte zei

Wauw, kim! Ik heb weer zitten kwijlen bij alle nieuwe spulletjes die komen. En ik heb letterlijk met open mond naar het fimpje van de ponsen gekeken. Wat een geweldige ponsen zeg. Dat wordt weer hard sparen om al die mooie spulletjes te kunnen kopen.
Liefs,
Lotte

sigrid wasman zei

Wat een boel leuke nieuwe spullen.
Je word er erg hebberig van. Je bent vast ogen te kort gekomen. Moet maar wat extra diensten gaan werken. Hoop dat het snel in de webwinkel is.

Groetjes Sigrid

Elise zei

Hey Kim, Wat leuk dat je ons mee laat genieten van de leuke spullen die je hebt gezien. Kan niet wachten tot het in je winkel staat. Die ponsen zijn echt leuk en die groene paperpad is echt prachtig. Groetjes Elise

ScrapbookingJudith zei

Jammie, jammie, jammie.
Eigenlijk zouden we met z'n allen niet moeten hoeven werken, maar gewoon heerlijk het vliegtuig pakken en hop naar de CHA. Lijkt me wel wat zo'n reisje met allemaal scrap en/of kaarten maak mensen en dan allemaal natuurlijk een portemonnee vol!!!
De filmpjes zijn weer heerlijk, ga straks nog weer opnieuw kijken.
En zoals zoveel anderen voor mij: Kim, bedankt dat we even mee mogen genieten. Kan ik volgende keer niet mee in je broekzak???
Judith

Marlies zei

Hoi Kim,

Wat een mooie foto's heb je gemaakt van die schitterende kaarten. Leuk voor ons om ideeën op te doen. Ik heb me echt zitten te vergapen aan al die mooie spullen die straks weer te koop zullen zijn. Dus ik ben heel benieuwd waarmee jij ons gaat verrassen.
Ach, al ben je dan niet in LA geweest.... De vakbeurs in Arnhem lijkt me meer dan de moeite waard. Ik zou daar in ieder geval lopen te kwijlen, hoor. En zo te lezen hebben jullie een gewldig leuke dag gehad, dus wat wil je nog meer.

Groetjes, Marlies

Roelie zei

Owwww shit, dit gaat weer geld kosten... Ze moesten zulke beurzen verbieden... NOT ;-) Het hebbuh hebbuh hebbuh gevoel begint weer behoorlijk op te komen hier!
Groetjes Roelie

Loes van Hout zei

Hoi Kim
Je gaat er gewoon van watertanden van al dat knutsel schoon.
Je moet wel erg stevig in je schoenen staan om er zomaar voorbij te kunnen lopen,
Maar er zijn toch wel weer een aantal leuke dingen voorbij gevlogen die nu weer op mijn verlanglijstje staan vooral marianne design en de ponsen zijn toppie
Tot ziens maar weer in de web winkel

groetjes Loes

Els zei

Ga vast sparen , je krijgt weer zoveel gaafs binnen , kei leuke dingen , groetjes Els

Mary zei

Wauwie Kim, wat zal jij hebben genoten daar op de beurs, wat een prachtige hobby spullen zeg! Ik vind de papierlijnen prachtig en ook de ponsen zien er super uit!
En dan het sew easy koffertje, lijkt me ook wel erg handig hoor.
Ik denk dat je een hardstikke leuke dag hebt gehad, en even je gedachten lekker op iets leuks hebt kunnen richten!
Groetjes Mary

Angelien zei

Hallo Kim

Na het minder goede nieuws van afgelopen week was je wel toe aan een verzetje en zo te zien heb je genoten bij al dit moois op Crea gebied .
Ik moet zeggen vind eigenlijk alles geweldig mooi en de ponsen zijn echt super , maar op dit moment ga ik toch echt voor ``Rosa Dotje`` en dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik werkelijk elk moment Oma kan gaan worden van .... ja wie zal het zeggen ..... moeten we nog even afwachten ja :)

En leuk die filmpjes er tussendoor kunnen wij hier zien wat jij al in het het gezien hebt .
Dit was mijn eerste berichtje hier , hoop dat het zo goed gaat met het posten , groetjes Angelien

Deborah zei

Hallo Kim,
Dat moet echt wel heel leuk zijn om die beurs te bezoeken. Leuk dat je foto's hebt gemaakt om het ons te laten zien.
Ik vind de nieuwe lijnen van DCWV heel leuk!! En dat nieuwe papier vind ik ook heel erg mooi.
Tja, papierverslaafd... hihi
Groetjes Deborah

anneke's creaties zei

woh Kim wat een geweldig mooie papierlijnen en geweldig leuke ponsen, als ik daar zou lopen kon ik me maar moeilijk inhouden, je wordt dan zo hebberig als je zoveel moois ziet, wat zul je een leuke dag hebben gehad.

groetjes anneke

Annelies zei

Wow, die ponsen zijn inderdaad super voor scrapbookers! Verder heeft ook het DCWV Green Tea papier een hoog 'heb-gehalte'. Groetjes, Annelies