zaterdag 19 maart 2011

Knotsgekke Kaartendagen

Vandaag gezellig samen met mijn man en twee anderen de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch bezocht! Het was ontzettend gezellig alleen was het heel erg warm in die hal, we zijn alleen maar naar de Kaartenbeurs geweest, niet naar de hobby - handwerkbeurs, waarom niet weet ik eigenlijk niet..hihi


Ik moet zeggen dat ik me heel goed wist te beheersen tot ik bij een stand kwam waar ze ALLE magnolia vellen verkochten die er tot nu toe zijn verschenen..daar kon ik gewoon niet langslopen. Net zo min kon ik een mooie punchset van Martha Stewart weerstaan, maar ach al met al heb ik eigenlijk maar heel weinig gekocht! Ow ja, dan moet ik natuurlijk wel vertlelen dat ik na afloop van de beurs wel nog bij een winkel mijn bestelling van de allernieuwste Magnolia collectie ben gaan ophalen, wat zijn de stempels weer leuk en wat is het papier weer prachtig!


Het viel me op dat vrijwel alle stands hetzelfde verkochten, er was nou eigenlijk geen enkele stand bij die iets "bijzonders" verkocht. Overal waar je keek waren het dezelfde stempels, dezelfde knipvellen, papierblokken. Nu begrijp ik wel dat iedereen probeert in te spelen op wat er "populair" is op dit moment, maar toch zou ik persoonlijk proberen om ervoor te zorgen dat ik wat afwijkende producten in mijn stand zou hebben...dat spreekt mensen toch wat meer aan. 


Op zich is een hobbybeurs niet zo heel spannend maar toch heb ik vandaag iets raars meegemaakt op de beurs. We stonden bij de stand van De Hobbyboerderij en we hadden het over het Maja Design papier. Toen vroeg die vrouw ineens of ik ook een webwinkel had, ik zei dus: "ja", daarop zei ze meteen: "in Heerlen, Jewellie"? Mijn reactie was enigszins verbaasd: "ja:.. Wat er toen gebeurde vond ik toch wel zo onprofessioneel..en niet alleen dat, ik vond het ook nog eens extreem onbeschoft. 


Die vrouw loopt weg en gaat heel "onopvallend" aan een man die ponsen zit te demonstreren vertellen dat ik bij hen aan de stand sta, die man kijkt vervolgens weer heel "onopvallend" mijn kant op en we werden een soort van aangestaard en vervolgens genegeerd. 


Ik voelde me daar echt ontzettend rot bij, want om eerlijk te zeggen ik had nog NOOIT van de hobbyboerderij gehoord, dus ik heb daar nog nooit iets besteld, nooit iets over gezegd of wat dan ook. Maar ongeacht dat, vind ik het persoonlijk echt zwaar onbeleefd om op zo een manier met (potentiele) klanten om te gaan, want ik was van plan om een paar hele mooie scrapbookvellen bij hen te kopen (die had ik al vast), iets wat ik na die actie natuurlijk niet heb gedaan.


Ik heb hen zonet een e-mail gestuurd om aan te geven dat ik het zeer onfatsoenlijk vind wat ze hebben gedaan, en dat als er iets is ze dat gewoon tegen mij persoonlijk moeten zeggen en niet ineens zoiets doen. 


Ach ondanks dat incident hebben we een gezellige dag gehad en zit ik nu al te rommelen met mijn nieuwe magnolia stempels. Ze zijn echt TE leuk om te laten liggen..Zou het leuk vinden als diegene van jullie die naar de Kaartendagen in Den Bosch zijn geweest in hun reactie op dit bericht hun ervaring van de beurs zouden willen vertellen!



4 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

allereerst zou ik die vellen naar hun hoofd hebben gegooit, wat een onbeschofte manieren zeg, gaat nergens over, groot gelijk dat je hun een mailtje gestuurd hebt!

En ja ik vond die beurs dus wel super, maar ik ben dan niet zo van alles het nieuwste willen hebben en heb er ook niet zoveel verstand van, dus vind alles wat ik hier thuis niet heb geweldig, maar kan me wel vinden in jouw verhaal dat er een hoop hetzelfde was. Ik ben dus wel naar de hobby beurs geweest en dat was best leuk, wel opvallend rustig zeker in vergelijking tot de kaartenbeurs en daar stond dus meer dan de helft aan kramen met taarten spullen, dat was dus irritant teveel, erg jammer!

Desirée-ScrapDees zei

ben ik weer... heb net even op de plattegrond gekeken naar welke kraam het was en inderdaad dat waren een stel rare dames, kan me ze nog herinneren, dus ik zou het me niet te persoonlijk aantrekken, de beurs is immers erg groot en als ik nog weet welke kraam het is, dan zegt het genoeg lijkt me...

Deborah zei

Oh Kim, trek het je echt niet aan hoor! Dat zegt meer over hen dan over jou!
Fijn dat je er nog een gezellige dag hebt van gemaakt!
Groetjes Deborah

creacora zei

pff ik had ze daar op hun gedrag aangesproken ja ik heb het hart op de tong ik had gevraagd of ze altijd zo onbeschoft zijn

niks van aan trekken zulke mensen pfff ver boven staan !

en dioe mooie vellen steek ze maar in je .... hahaha zou ik zeggen ja sorry hoor maar daar vraag je om als je zo onbeschoft bent
groetjes Cora