woensdag 19 januari 2011

Wat een toestanden

Beetje verdrietig
Diegene onder jullie die al wat langer klant bij mij zijn kunnen zich misschien nog wel herinneren aan het "gedoe" afgelopen November met een zeker mevrouw J. West? 


Die mevrouw had niet goed gelezen op de website en belde mij na 1 week op om te vragen waar haar spullen bleven. Ze was meteen HEEL onvriendelijk en begon te dreigen dat ze weleens op ALLERLEI websites zou gaan verkondigen dat ik een oplichter was, etc etc. 


Uiteraard is het volledig MIJN schuld als een klant niet lees op de website dat we niet alle spullen op voorraad hebben, en dat de spullen die we niet op voorraad hebben besteld moeten worden! 


Goed, deze mevrouw heeft haar geld teruggekregen en je zou toch denken dat het daarmee gedaan zou zijn? Helaas niet, iemand die is aangemeld op de nieuwsbrief stuurt de nieuwsbrieven naar haar door (helaas weet ik niet wie) en dan gaat zij weer allerlei mails naar mij sturen. 


Ze heeft zich voorgenomen om zolang bezig te blijven met allerlei zaken (benaderen van leveranciers, allerlei leugens vertellen op blogs etc etc) tot ik de webshop moet sluiten. 


Ik weet dat ik niet altijd even snel ben in alles, dat ik wat chaotisch ben..dat er een en ander misgaat...(hoewel het in dit geval echt NIET mijn schuld was)...maar ik denk niet dat ik het verdiend heb dat iemand me probeert zo kapot te maken....toch?


Ik weet dat ik me er niets van moet aantrekken, maar onbewust vreet zoiets toch best wel veel energie van je, en dat terwijl ik nooit opzettelijk iemand tekort zou willen doen. Dit soort zaken leiden ertoe dat je niet meer jezelf bent en dingen zegt die je normaal nooit zou zeggen, en daar wordt ik erg verdrietig van


Nieuwe collecties & Magnolia


Gelukkig zijn er wel ook nog leuke zaken te melden! In mijn webshop is er nu een fantastische collectie te koop: Tea House, deze collectie valt blijkbaar (gelukkig) erg in de smaak want sommige artikelen zijn al 2x uitverkocht geweest...Jeej!


Ondanks alle leuke artikelen in mijn webshop mis ik toch nog net DAT laatste iets wat mijn webshop compleet zou maken en dat zijn de Magnolia stempels! Nu heb ik een online petitie geplaatst die jullie kunnen tekenen (a.u.b. MET reactie in het Engels) in de hoop dat ik magnolia op deze manier kan overhalen om hun stempels ook via mij te verkopen. 


Ik wil dit zelfs ZO graag...dat als het gaat lukken iedereen die de petitie heeft ondertekent een magnolia stempel van mij krijgt, en NEE dat is geen omkoperij, dat is een uiting van dankbaarheid!!


De website waar de petitie staat is: http://www.axci.nl, daar kun je klikken op "alle petities", en dan kies je de petitie met de naam "Magnolia stempels ook bij Jewellie!" 





5 opmerkingen:

Karen zei

Hoi,

Ik heb net zo iets meegemaakt afgelopen april. Ik heb dan geen winkel maar geef cursussen. Ik werd zelfs zo bedreigd dat ik een advokaat heb ingeschakeld. Er is toen een brief door hem gestuurd, dat ze zich schuldig maakten aan laster en afdreiging. Heel verhaal, maar het kwam er op neer dat mochten ze nog een keer zo iets doen, dat ze meteen strafbaar waren. Dit komt op mij net zo over. Misschien eens met deze brieven (mails) naar een bureau van rechtshulp gaan. Deze kunnen je een doorverwijzing gevewn naar een advokaat. Of zelf even bellen met een advokaat. Meestal is het eerste half uur gratis. Ben je in 1x van het gezeur af. Ik ben er ook letterlijk ziek van geweest, gelukkig zaten deze 4 mensen (2 stelletjes en familie van elkaar)in een groep van 8, waardoor ik dus 4 getuigen had. Maar laat je niet gek maken, dat deed ik wel en dat was het niet waard.
Heel veel sterkte!

Karen

majo zei

Hoi Kim ik heb getekend hoor. Enne ja somige mensen gunnen de ander het licht niet in de ogen. ERG VERVELEND. Gr Majo

Aartje zei

Hoi Kim, balen dat ze je dwars zitten. Maar om weer met beter nieuws te eindigen ik heb je petitie getekend. Het zou super zijn als je ze mocht verkopen!

ScrapbookingJudith zei

Hallo Kim,

Zoals ik al eens eerder heb geschreven, dit hele gebeuren zegt meer over die mevrouw zelf dan over jouw persoon en jouw service. Alleen als je jezelf heel erg in de weg zit denk ik, onderneem je dit soort acties!
Nu helpt dit jou niet direct, maar probeer inderdaad een beetje de eer aan jezelf te houden en reageer gewoon netjes.

Ik weet uit ervaring en uit wat ik opmaak uit andere berichten dat 98% van jouw klanten, jouw service perfect vindt. Soms duurt het ontvangen van een product inderdaad wat langer, maar jongens dat is toch geen zaak van leven en dood? Waar ben je dan mee bezig? Wat is belangrijker? Je bezig houden met lekker creatief bezig zijn en daar energie uit opdoen, of met het een ander het leven zuur maken?
Tsja nogmaals, het zegt een heleboel over de mevrouw zelf...

Judith

creacora zei

idd Kim mailtjes printen en een advocaat op zetten aanpakken dat mens !
groetjes Cora